CONTENT MARKETING - CZYLI JAK PISAĆ TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ

Do udziału zapraszamy w szczególności:
  • Osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing
  • Studentów, którzy chcą znaleść dobrą pracę

 

 

Korzyści z udziału w seminarium: 

  • Będziesz wiedzieć, jak wykorzystywać emocje w marketingu, w zależności od typu przekazu i medium, którym się posługujesz.
  • Nauczysz się budować relacje na poziomie słów.
  • Zbudujesz zaufanie i zwiększysz zainteresowanie.
  • Nauczysz się pisać ciekawe i angażujące treści na każdy temat.

 

Program seminarium:

Dzień pierwszy 

1. Kiedy wykorzystywać content marketing?
2. Jakie są możliwości wykorzystania content marketingu i co dzięki niemu można zyskać?
3. Czym się różni content marketing od marketingu relacji?
4. Jak zbudować dobrą strategię content marketingową?
5. Poznaj 5 najważniejszych form wykorzystywanych w content marketingu.
6. Sesja pytań i odpowiedzi.

 
Dzień drugi

1. Jak wykorzystywać emocje w budowaniu przekazów marketingowych?
2. Jakie emocje najsilniej wpływają na odbiorców?
3. Jak wywoływać emocje w tekstach content marketingowych?
4. Jak wykorzystać najważniejszy trend w content marketingu w 2015 r.?
6. 5 największych błędów w content marketingu.
7. Sesja pytań i odpowiedz

 

 Seminarium poprowadzi: 

                                     

Katarzyna Kot -  wykładowca w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Z branżą direct response marketing związana od 16 lat. Współpracuje z największymi firmami branży b2b jako niezależny konsultant, przygotowywała kilka tysięcy kampanii e-mailingowych w Polsce oraz UK.

Przeczytaj wywiad ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forma warsztatowa. W czasie zajęć uczestnicy wykonują wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym zdobędą konkretne umiejętności potrzebne im w codziennej pracy związanej z e-mailingiem.

 

Seminarium może być prowadzone w formie zamkniętej - dla danej firmy, wówczas pod okiem trenera powstają maile, które będą wykorzystywane w czasie kampanii. Standardowo szkolenie prowadzone jest

w formie otwartej.

 

Liczba godzin: 14 


Koszt seminarium: 649,00 zł brutto                                           

 
Cena zawiera:

  • Konsultacje z ekspertem w trakcie seminarium
  • Materiały szkoleniowe
  • Dodatkowe materiały w wersji elektronicznej przesłane drogą e-mailową po seminarium
  • Imienny certyfikat ukończenia seminarium
  • Serwis kawowy
  • Obiad 2 daniowy

 

 Termin rozpoczęcia seminarium uzależniony jest od skompletowania się grupy.

 

 

 

 

NAUCZ SIĘ PISAĆ ANGAŻUJĄCE TEKSTY!