E-MAIL MARKETING

Do udziału zapraszamy w szczególności:
  • Osoby odpowiedzialne za e-mailing, sprzedaż, marketing
  • Studentów, którzy chcą znaleść dobrą pracę

 

 

Korzyści z udziału w seminarium: 

  • Nauczysz się tworzyć konwertujące e-mailingi
  • Unikniesz kosztownych błędów, jakie popełnia ponad 90% firm wykorzystujących e-mailing
  • Zaplanujesz skuteczną kampanię e-mailingową bez pomocy zewnętrznych firm
  • Zwiększysz otwieralność wysyłanych e-mailingów

 

 

Program seminarium:

Dzień pierwszy 

1. Poznaj wszystkie możliwości e-mail marketingu.

  • Mobile mailing
  • Video mailing
  • Mailingi tekstowe

2. Jakie elementy e-mailingu w największym stopniu wpływają na konwersję?

  • Nagłówki
  • Call-to-action
  • Budowa mailingu

3. Jak zaplanować wysyłkę e-mailingu, żeby osiągnąć jak najlepszy wynik?

  • Dobre i najlepsze dni na wysyłkę
  • Optymalne godziny wysyłek

4. Co musisz wiedzieć o testach? Kiedy je robić i jak testować, żeby mieć                wiarygodne wyniki?

  • Testy A/B
  • Testy wielozmienne

5. Jak budować bazę, jeśli nie masz własnej?

  • Sposoby na budowanie własnej bazy nisko- i wysokobudżetowe.

6. Sesja pytań i odpowiedzi.

 
Dzień drugi

1. Pole nadawcy, o czym musisz zawsze pamiętać.

  • Najnowsze trendy

2. Temat e-maila, jak pisać żeby był otwierany?

  • Optymalna ilość znaków
  • Kiedy długość tematu nie ma znaczenia?

3. Jak skonstruować przekaz?

  • „Anatomia” mailingu
  • Techniki pisania

4. Jak pisać call-to-action (CTA)?

  • CTA, które konwertuje
  • 3 techniki pisania CTA

5. Największe błędy w e-mailingu.

  • Analiza przykładów

6. Sesja pytań i odpowiedzi.

 

 

 Seminarium poprowadzi: 

                                     

Katarzyna Kot -  wykładowca w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Z branżą direct response marketing związana od 16 lat. Współpracuje z największymi firmami branży b2b jako niezależny konsultant, przygotowywała kilka tysięcy kampanii e-mailingowych w Polsce oraz UK.

Przeczytaj wywiad ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forma warsztatowa. W czasie zajęć uczestnicy wykonują wiele praktycznych ćwiczeń, dzięki którym zdobędą konkretne umiejętności potrzebne im w codziennej pracy związanej z e-mailingiem.

 

Seminarium może być prowadzone w formie zamkniętej - dla danej firmy, wówczas pod okiem trenera powstają maile, które będą wykorzystywane w czasie kampanii. Standardowo szkolenie prowadzone jest

w formie otwartej.

 

Liczba godzin: 14 


Koszt seminarium:649,00 zł brutto                           

 

Cena zawiera:

  • Konsultacje z ekspertem w trakcie seminarium
  • Materiały szkoleniowe
  • Dodatkowe materiały w wersji elektronicznej przesłane drogą e-mailową po seminarium
  • Imienny certyfikat ukończenia seminarium
  • Serwis kawowy
  • Obiad 2 daniowy

 

Termin rozpoczęcia seminarium uzależniony jest od skompletowania się grupy.

 

 

 

NAUCZ SIĘ PISAĆ HIPNOTYCZNE TEKSTY!